2014. március 9., vasárnap

Kitti Interjúja <--------------

Kitti is szeretett volna már a blogba szerepelni így készítettem egy interjút vele.

-Én:Hány éve játszol ezen a játékon?
-Kitti:3 éve.
-Én:Kik a legjobb barátaid?
-Kitti:cukifalat855,Teri,Alex.
-Én:Köszii :33.
-Én:Vannak ellenségeid ha van szabad tudni a nevüket?
-Kitti:Igen szabad pl:Dani azaz nem a tied vok.
-Én:Népszerűnek tartod magadat?
-Kitti:Hát nem talán 1% vagy 0%.
-Én:Miben kéne egy kicsit változtatni a játékon?
-Kitti:Több cucc legyen és ne legyen ez a hülye spam.
-Én:Van valaki aki tetszik neked ha igen mi a neve?
-Kitti:Hát senki csak egy pasim volt akit száz éve nem láttam.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Írj nyugodtan ide bármit nagyon kíváncsi vagyok a Te véleményedre*-*

Blogszerkeztője:cukifalat855