2014. március 1., szombat

Ladus :3 Interjúja <----------------

Miután Brigivel befejeztem az interjút megkért Lady,hogy vele is csináljak csak közben elkellet mennem így elmaradt pár órára de visszajöttem szóval így ment az interjú:

-Én:Hány százalékban tartod magadat népszerűnek?
-Lady:60 % és nem érdekel,hogy mit mondd más.
-Én:Mit utálsz az ujjoncokban?
-Lady:Azt,hogy azt hiszik,hogy mindent megtehetnek meg,hogy ők a népszerűek stb.
-Én:Szeritned fiuknál melyik a legjobb fej?
-Lady:Dani.
-Én:Kik a legjobb barátnőid?
-Lady:Én (Betti),Vatta,Brigi,Hypoo,Szimó,Fannu.
-Én:Köszi :3.
-Én:Mit utálsz ebben az egész játékban a legjobban?
-Lady:Az,hogy túl kevés dolog van a ggd-ben.
-Én:Melyik volt az első karid?
-Lady:A sima Minecraft lady.
-Én:Van egy fiu aki úgy bejön,ha igen akkor mi a neve ha szabad tudni?
-Lady:Bence.
-Én:Melyik lány/fiut utálod a legjobban?
-Lady:Lányoknál:Sára20- Fiuknál:Robit.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Írj nyugodtan ide bármit nagyon kíváncsi vagyok a Te véleményedre*-*

Blogszerkeztője:cukifalat855