2014. április 21., hétfő

Lady baba :33 Interjú <------------------

Lady megkért,hogy csináljak interjút :DD.Már rég nem készítettem vele szóval igy zajlott le:

-Én:Kit tartasz népszerűnek? :D
-Lady:Engem xd,Én,Szani,Szimó,Noncsi,Bubi,Diu,Hypoo,Dodo,Vatta,Fannu,Áki,Milán,Ádi,Alex.
-Én:Hány százalékban tartod magadat népszerűnek?
-Lady:70-75..de lehet,hogy több nem tom vagy kevesebb.
-Én:Hány hete tart az Ákival való kapcsolatod?
-Lady:1 hét asszem és 1 nap xD.
-Én:Mit szeretsz a játékban?
-Lady:Sok mindent.
-Én:Kik a legjobb barátaid?
-Lady:Diu,Én,Enci,Vatta,Noncsi,Hypoo,Szimi,Dodo,Fannu,Brigi,Hanna,Rebi,Bubi,Ádi,Milán,Alex.
-Én:Vannak ellenségeid a játékban?
-Lady:Aha,-Sára 20-,és az unalom :/.
-Én:Szerinted lányok közül kik a legszebbek?
-Lady:Én xD,Enci,Diu,Én.
-Én:Hány éve játszol a játékon?
-Lady:Olyan 2-3 nem tom xD.







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Írj nyugodtan ide bármit nagyon kíváncsi vagyok a Te véleményedre*-*

Blogszerkeztője:cukifalat855