2014. április 21., hétfő

Réku :3 Interjúja <------------------

Réka szeretett volna egy interjút hát megkapta mivel vele sose sikerült interjút csinálnom :DD.

-Én:Kik szerinted a legnépszerűbbek?
-Réka:cukifalat855 (Én),Milán,Enci,Vilu,Lady,Bence,Fanni,Hypoo,Szani,Bubi,Alex.
-Én:Van aki tetszik?Ha van szabad tudni ki az?
-Réka:Hát van.Nem szabad xD.
-Én:Kik a legjobb barátaid?
-Réka:Cukifalat855,Lady,ilu,Nono,Vatta,Brigi,Enci,Diu,Ádi,Máti,Áki,Milu,Jack.
-Én:Hány éve játszol?
-Réka:2 és fél év :D.
-Én:Szerinted ki a leghelyesebb fiuk közül?
-Réka:Szinte az összes barim.
-Én:Mit változtatnál meg a játékban?
-Réka:Hogy legyenek új rucik meg,hogy csináljanak olyan logot ahol csak a barik lehetnek meg,hogy ne legyen spam oszt ennyi :D.
-Én:Mi a kedvenc kajád?
-Réka:Palacsinta,csoki,pizza,nutella.
-Én:Szeritned én kivel illenék össze? (xD)
-Réka:Barni.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Írj nyugodtan ide bármit nagyon kíváncsi vagyok a Te véleményedre*-*

Blogszerkeztője:cukifalat855