2014. május 1., csütörtök

Popcorn:DD Interjú <------------

Megkért Hannah,hogy csináljak vele egy interjút így sült el :D.

-Én:Kik a legjbob barátaid?
-Hanna:Én,Szimó,Lady,Réku,Vatta...stb. sokan vannak :D.
-Én:Szerinted kik a népszerűk?
-Hanna:Én (cukifalat855),Vatta,Lady,Réka,Milán,Barni,Áki...és még tovább xD.
-Én:Van valaki aki tetszik?
-Hanna:Igen.
-Én:Mit gondolsz a szerelmesekről a logoban?
-Hanna:Hát...örülök nekik,hogy sikerült de én meg ott ülök egyedül és nézem,hogy milyen cukik.
-Én:Aki tetszik neked hány százalék esély van rá,hogy össze jöhet veled?
-Hanna:Szerintem 20% körül van mert neki más van és sose jön fel.
-Én:Vannak ellenségeid?
-Hanna:Őm...nincsenek...legfeljebb azok akik felidegesítenek..ugymond idegenek :P.
-Én:Kit tartasz a baráti körből kicsit beképzeltnek?
-Hanna:Őm...senkit...ha beképzeltnek tartanám egyszerűen nem barátkoznék vele :).
-Én:Mit utálsz a játékban?
-Hanna:Hogy csak úgy átdob egy logoban és nem enged át a haverokhoz ://.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Írj nyugodtan ide bármit nagyon kíváncsi vagyok a Te véleményedre*-*

Blogszerkeztője:cukifalat855